Do You Like My Page

Friday, September 21, 2012

11-Tshja Më E Mirë Në Historine E Futbollit



--> -->
Gjatë historisë së futbollit shumë emrat janë për tu mbajtur mend. Por cili është ekipi i ëndrrave që mund të iamgjinohenj me emrat më të mirë në historinë e futbollit? Këtë e kanë bërë edhe instancat më të larta të futbollit, si Fifa dhe Uefa, me rastin e zgjedhjes së formacionit të shekullit, çdo vit e bëjnë këtë edhe me formacionet e vitit, formacionet e ligës së Kampionëve, kampionatit botërorë, evropian e kështu me radhë. Këtë e bëri edhe revista prestigjioze Marca nga Spanja që bëri formacionin më të mirë të të gjitha kohërave. E ata janë: Në portë Iribar Në mbrojtje Cafu, Beckenbauer, Maldini Në mesfushë Xavi, Johan Krojf, Zidane, Maradona Në sulm Di stefano, Pele, Messi. Unë mendoj se nuk është e sakte kjo 11-tshe. . . Formacioni është i planifikuar të jetë 3-4-3.

No comments:

Post a Comment