Do You Like My Page

Thursday, September 13, 2012

Fabregas smentisce le voci: "Milan? Non lo sapevo"

Cesc Fabregas, në sezonin e tij të dytë te Barcelona, ka përjetuar një periudhë jo të veçantë për shkak të kritikave. 



Cesc Fabregas, alla sua seconda stagione al Barcellona, ha vissuto un periodo particolare per via delle critiche. Intervistato in esclusiva da El Mundo Deportivo, il centrocampista catalano ha parlato della sua situazione, smentendo anche le indiscrezioni che lo avrebbero voluto al Milan a gennaio: "Sono il primo che accetta le critiche. Ho vissuto molti anni al Barcellona e i momenti difficili ci sono stati per tanti giocatori. Le prendo come critiche costruttive, perchè la gente si aspetta il massimo da me. I rumours sul trasferimento al Milana gennaio? Passa tutto così rapidamente nel calcio... Devo dire che ho scoperto queste cose solo perchè me le hanno riferite. Altrimenti non l'avrei saputo"



Në një intervistë ekskluzive për El Mundo Deportivo, mesfushori Katalonez foli për gjendjen e tij, madje edhe duke mohuar thashethemet se ai do të transferohet te Milani në Janar: "Unë jam i pari që i pranojë kritikat. Unë kam jetuar shumë vite në Barcelonë dhe ka kohë të vështira për të gjithë lojtarët. Kritikat do t'i marrë si këshilla, sepse njerëzit presin shumë nga unë." A do të transferohesh tek Milani në janar? "Thashethemet hapen shumë shpejt në futboll... Unë nuk mendoj kështu. Më saktësish, unë nuk di asgjë për ndonjë ofertë të ardhur në drejtim timin"

No comments:

Post a Comment